U bent hier: Home / Documentatie / Publicaties / Algemene publicaties / Jaarverslag 2015 van Brussel Stedelijke Ontwikkeling

Jaarverslag 2015 van Brussel Stedelijke Ontwikkeling

Verslagen van al de activiteiten van Brussel Stedelijke Ontwikkeling

Ik heb het plezier u het Jaarverslag 2015 van Brussel Stedelijke Ontwikkeling voor te stellen.

Net als de negen vorige jaarverslagen bevat dit jaarverslag 2015 eerst de algemene gegevens over Brussel Stedelijke Ontwikkeling in zijn geheel. Daarna besteedt het vijf hoofdstukken aan de resultaten die gedurende het jaar behaald werden in de vijf bevoegdheden van BSO. Aan het einde worden de adressen en de mailadressen vermeld, evenals de websites van de verschillende diensten van BSO en van de daaraan verbonden Commissies.

U kunt dit document raadplegen hetzij in pdf, hetzij in flipbook (elektronisch boek), waarbij u met een eenvoudige muisklik op de hyperlinks toegang krijgt tot de specifieke pagina’s van de website.

Veel leesplezier.

Arlette VERKRUYSSEN, Directeur-generaal van BSO

Flipbook versie (flash/HTML5)*

PDF versie

*Leesnota

Dit document werd geoptimaliseerd voor de Firefox en Chrome-browsers. De gebruikte technologie is Flash en HTML5.

We raden u aan voortaan de browsers Firefox of Chrome te gebruiken als er zich navigatieproblemen voordoen met Internet Explorer. We raden u eveneens aan de toestemming voor toegang tot links te aanvaarden als er een boodschap in die zin verschijnt.